2015. jún 03.

Ezzel kezdd!

írta: Votisky Petra
Ezzel kezdd!

Miért indítottam ezt a blogot?

Mert tanulságos, informatív, erőt ad és bátorít, ha sorstársak történeteit olvassuk. Jó néha leírni, hogy mi történt és jó olvasni, hogy ez másokkal is megtörtént. És azért is, mert pszichológus vagyok és szeretem meghallgatni mások történeteit és azt is tudom, hogy milyen sokat segíthet annak a tudata, hogy nem vagy egyedül.

Én magam sok olyan vargabetűt leírtam, amire nem lett volna szükség és fontos információk derültek ki sokkal később, mint kiderülhettek volna. Ráadásul nemcsak én jártam így, hanem sok ismerősöm is. Ez a blog segíthet abban, hogy másoknak ne kelljen sok időt, energiát és pénzt elpazarolniuk, míg megtalálják a megfelelő megoldást.

Részletesebben a blog hátteréről és a saját történetemről ITT olvashatsz.

Mi nem lesz ezen a blogon?

Nem fogok szidni vagy ajánlani klinikákat vagy orvosokat. A tapasztalataim szerint mindenkinek más hely és más orvos jön be. Ugyanazt az orvost az egyik fórumon az egekig magasztalják, máshol meg úgy írnak róla, mint magáról a sátánról. Szerintem nem ezen múlik a dolog. A cél, hogy mindenki megtalálja a neki való klinikát, orvost és ebben nem segít a fórumokon, blogokon történő keresgélés. A sok-sok ellentmondó információ csak zavaró.

Mi lesz ezen a blogon?

Történetek, gondolatok, érzések az anyasághoz vezető útról. Jótanácsok, tapasztalatok, amik segítenek abban, hogy ne csak passzív elszenvedője legyél a folyamatnak. A cél, hogy neked ne kelljen sok felesleges időt, pénzt és energiát elpazarolnod, amíg anyává válsz. Szükség lesz azokra később. ;-)

Szeretném, ha elhangoznának jobbító javaslatok, mert remélem, hogy eljutnak azokhoz a szakemberekhez, akik körülvesznek minket ebben a folyamatban. Ha van bármilyen ötleted, gondolatod, javaslatod, amitől jobb lenne számodra ez az egész procedúra, akkor örömmel veszem, ha kommentben vagy e-mailben megosztod velem.

Néhány szabály mindannyiunk érdekében:

  • Bánj úgy másokkal, ahogyan te szeretnéd, hogy bánjanak veled.
  • Kérlek ne minősíts másokat se személyükben, se tevékenységükben.
  • Ne szidj kommentben se klinikát, kórházat, sem pedig orvost név szerint. Azt azonban örömmel vesszük, ha leírod a jobbító javaslataidat, vagyis azt, ami jó lenne neked.

Köszönöm az együttműködésedet! 

Szólj hozzá