2015. jún 02.

Rólam

írta: Votisky Petra
Rólam

petra.jpgVotisky Petra vagyok. Pszichológus és coach és leendő anya. :-)

Az én utam a babáért 15 évvel ezelőtt kezdődött és remélem, hogy hamarosan a végére érek, mert egy új, sokkal hosszabb út kezdődik: az anyaság útja.

Nemcsak saját bőrömön tapasztaltam meg ennek az útnak a nehézségeit, hanem ügyfeleimen keresztül is, akiket kísértem, támogattam ebben a folyamatban.

Az a célom, hogy ez a blog sokaknak bátorítást, támogatást és információt nyújtson, hogy rövidebb, egyszerűbb, könnyebb legyen ez az út az anyaságig. Lehetőség szerint ne kelljen azt a sok-sok felesleges vargabetűt leírnia a nőknek, amit nekem és sok ismerősömnek, ügyfelemnek kellett.

Ha van olyan történeted, amit megosztanál velem és az olvasókkal (akár név nélkül) vagy segítségre van szükséged, akkor írj bátran a mesekalombikbol@gmail.com címre.

Szólj hozzá